Sunday 12 June 2011

about me


name aku mohd azmi bin amat yasin . lahir at kote tinggi n dibesar an oleh fameli angkt aku , so aku ade 2 keluarge , untung ark aku?? aha . . tpy susah gak nak kne jage aty  ² fameli sekali . pape pown aku suke ngn fameli aku , aku di besar di pontian , johor bahru , dijage fameli aku mase aku umo 9 bulan lagy , aha . coz fameli angkat aku tade anak laki . so aku laa anak laki dorang . = = ! aku suke hangout jejalan , online , men game . ta bole kacau aku au . t mysyms mara . sayunk sgt at my bb nurfatin binti md.rejab . syunk koe sgt² tau bb sayams . aku ta suke mara² . lau bole nak apy² je tau . . anjoy je . aku pemalu ke ??? tah sume ckp aku pemalu . . aku bkn pemalu . tpy ta suke sgt nak gaul² ney :D . aku suke dok sorang . lau ade mysyms ha dok ngn dea je .aku lahir 12.10.92 , , ha pandai² laa korang wish t ea . jarang dapat wish dari orang neyy , = = . maap laa jarang smbut befdey , mmg jarang laa . seumor idop 2 kali kowt smbut bedey . ehee . tpy aku ta kesa . da biase dari kecik . mak kate susah² dulu . snang² kemudian . aku ingt smpai skrng . terimes mak . tah ta twu nak tulis ape da . fullstop . BB

No comments:

Post a Comment