Thursday 30 June 2011

3bulan! :(

30/06/2011 . terpakse lepaskan dea gy practikal .
jaow sgt2 . lepas an dea kmbali ke kluargaa .
seday terpakse berjaowhan ngn kau syg.
ingt nax practikal ngn koe same2 .tpy tade rezeki .\
my family ta bagi jaow2 . pape pown aku syng kau bb .
leviu. <3<3<3 walaupun terpakse tahan sedih neyy . neyy sume dugaan y maha esa . dea nak uji kite , kesabaran kite . aku haraap sgt2 kau ta curang ngn aku . aku da btol2 syg at kau bb . ingt jnji2 n pesan y aku bagi at kau . jangan sekali2 lupa janji tuh . aku harap sgt kau ta lupa an aku at sini . practikal t buad y terbaek ea ? bukti an at family y kau bole buad . 3 bulan terpakse aku tunggu kau sayang . jangan tinggal an aku sorang2 . aku ta mau da .. harap dpt kekal ngn kau.!!







aku nak sambut befday kau y ke-19 .
tpy tade rezeki . aku hanya mampu bagi kau kek y kecik je bb .
maap aku ta mampu nak beli kek y mahal2 .
tuh je y aku mampu bagi an kau bb . .
apy beday syang . smoga dimurahkan rezeki n diberikan sehat selalu .
amin ~
may Allah bless U always :') .
sory wish terlalu awal .
aku syang kau NurFatin Binti Md.Rejab .
<3<3<3



No comments:

Post a Comment